21 Aralık 2012 Cuma

22-24 Aralık Futbol İddaa Yorumları


142 INTER-GENOA
İnter evinde oynadığı son 9 maçtır yenilmiyor ligdede genoaya
Karşı bariz bir üstünlüğü var bankocular için MS1(1.20) oranı biraz daha yüksek olsun istiyorsanız üst tercihimdir.ÜST(1.50)


147 WİGAN-ARSENAL
 bu iki takımın aralarındaki maçlara bakıldığında genelinin üst
bitdigi görülmektedir.Bu sonuçlar doğrultusunda bankocular için seçeneğimiz.
ÜST (1.40)
159 M.CITY-READİNG
Readingin bu sezon büyük takımlarla yaptığı maçlara bakarsak çoğu 7+ bitdi ancak M.cıty kendi evinde oynasada çok gol atan bir takım değil.
Bu yüzden bu maçta çok gol olacağını sanmıyorum 2-3 gol tercihimdir.2-3GOL(2.05)

190 YORK –GİLLİNGHAM
 Gillingham bu sezon liginde oynadığı deplasman maçlarında sadece 1 kez kaybetdi. York ise içerde oynadığı maçlarda 3 galibiyet 4 beraberlik 4 mağlubiyet aldı  benim favorim Gillingham MS2(1.95)

248 ROMA-MİLAN
Roma kendi evinde bu maçı milana vermemek için uğraşacaktır
milan ise aradaki puan farkını kapatarak romanın önüne geçmek için mücadele edicek.
İki takımında gol atacağını düşünüyorum.KG VAR(1.30)

243 LYON-NİCE
bu maçın göllü geçeceğini düşünüyorum gerek aralarındaki maçlar olsun gerekse ligde oynadıkları maç olsun gol atabilen 2 takım karşı karşıya bu yüzden
Benim tercihim üst(1.65)

228 Crystal Palace-Huddersfield Town
Ev sahibi takım bu sezon evinde oynadığı karşılaşmalarda sadece 1kez mağlup ayrıldı
Huddersfield town ise deplasmanda sadece 4 galibiyeti var ev sahibi takım favori
MS1(1,55) Oranı az diyorsanız HMS1 denenebilir HMS1(2.80)

156 SİENA-NAPOLİ
Siena evinde oynadığı maçlarda genelde boş geçmiyor napoliye karşıda gol atacağını
Düşünüyorum Napolide deplasmanda gol atabilen bir takım bu nedenle tercihim
KG VAR(1.65)

0 yorum:

Yorum Gönder