23 Aralık 2012 Pazar

23 Aralık Pazar İddaa Futbol Yorumları

TRABZONDA AZ GOL OLUR

302  1461 Trabzon- Çaykur Rizespor Alt  1.50

Mustafa Denizli kuşkusuz türkiyenin en başarılı teknik adamlarından biri ve devre arasında büyük ihtimalle Ç. Rizesporun başına geçecek rize ekibi devre arasına girerken son maçında mutlak galibiyet araycak fakat karşılarında takım oyununu iyi oynayan ve fizik kondisyonu  lig ortalamasının üstünde olan bir ekip bulacaklar.İki denk takımın karşılaşması kontrollü geçeceğine inanıyorum alt biter.yüksek oran istiyenler 01 gol yazabilirler.

301 Sivasspor-Elazığspor     0-1 gol 3.15

Elazığ maçlarda çok iyi kapanıyor sivas mutlaka gol araycaktır ama elazığa güveniyorum hem sivasspora hemde sivasın soğuğuna dayanacaklardır 01 gol olur elazığ dayanır.

328 Standart- Liege Club Brugge 2-3 gol 1.75

Club brugge biraz olsun zor günlerden kurtuldu ard arda alınan 5 mağlibetten sonra kulüp biraz belini doğrulttu ancak hala dengesizler s.liege son derece formda kendi evinde ama club bruggenin de potansiyeli yüksek bir ekip olduğunu düşünüyorum 2-3 gol seçeneği mantıklı.

329 Swansea-Man utd ms2 1.50

Swansea süpriz yapmayağa çalışsada Manchester utd karşısında ne süprizi yapacaklar ms2 olur ms2..

355 Marsilya-St Etienne 2-3 gol 1.70

Fransa liginde kıran kırana geçecek maçlardan biri marsilya galibiyete yakın olsada 2-3 gol seçeneği mantıklı.

 352 Trabzonspor-Galatasaray 2-3gol 1.75

Trabzon es es galibiyeti ile ümitlendi iki takımda tatile güle oynaya mutlu gitmek isteyecetir iki takıma da güvenmiyorum  2-3 gol seçeneğini seçiyorum.

351 Antalyaspor-Eskişehirspor 2-3 gol 1.75

İki takımda maça galibiyet paralosıyla çıkacaklar ve bence bu haftanın en zevkli mücadelelerinden biri maç sonu ne olacak  bilemiyorum ama 2-3 gol diyorum ...

0 yorum:

Yorum Gönder