28 Aralık 2012 Cuma

29-30 Aralık 2012 Cımartesi-Pazar Futbol Yorumları

Everton Süpriz Yapar


114 Sunderland- Tottenham  2-3 GOL 1,70

İki rakımında oynadıkları son 10 maç 2-3 gol bitti. Bu istatistiğn bu maçta da devam edeceğine inanıyorum.Sistemciler için 0 dan 2 öneriyorum

118- Man. United- West Bromwich  H1  1,50

Premier Ligde yoluna son maçlarda zorlansada lider olarak devam eden MANU evinde West Bromwich karşısında zorlanmadan kazanır tercihim H1

186 Arsenal- Newcatsle      İY0 2,45

Bu maça her iki takımında kontrollü bir oyunla başlayacağını düşünüyorum.İlk yarı gollü bir beraberlik bekliyorum.Süprizciler için önerim 4-6

187-Rio Ave- S. Lisbon      KG VAR 1,60

Portekiz de haftanın zoru maçlarında biri her iki takımında açık bir futbol oynayacağını düşünüyorum.Bu yüzden tercihim KG VAR

202 Everon- Chelsea            1X ÇŞ  1,42

İngilterede bu hafta süpriz beklediğim maçlardan biri. Everton çok formda bu yüzden Chelsea karşısında saha avantajı ile kaybetmeyeceklerini düşünüyorum


0 yorum:

Yorum Gönder