26 Ocak 2013 Cumartesi

27 Ocak Pazar Futbol İddaa Yorumları

Madrid İlk Yarıda.


281  Real Madrid - Getafe   İY1  1,30

İspanya La Liga da Real Madrid sahasında Getafe ile karşılaşacak. Madrid'in maça hızlı başlayacağını ve ilk yarıdan maçı koparacağını düşünüyorum.Bu yüzden bu maç için tercihim İY1

285 Vitesse - Ajax       MS2   1,70

Hollanda liginde Ajax deplasmanda Vitesse ile karşılaşacak. Ajax ligde son dönemde başarlı sonuçlar alıyor. Bu maçta saha dezavantajına rağmen maçı kazanacaklarını düşünüyorum. Bu maç içn tercihim MS2

286 Bologna - Roma     ÜST 1,30

İtalya Seria A da  Bologna ile  Roma karşılaşacak. Bu maçta her iki takımında açık oynamasını bekliyorum.Roma'nın defansında eksikler var. Bu yüzden bu maç için tercihim ÜST


287 Kayserispor - Antalyaspor    ÜST 1.65

Spor Toto Süper ligde Antalyaspor deplasmanda Kayserispor ile karşılaşacak. Antalyaspor'un son  4 maçı üst bitti. Bu yüzden bu maç için tercihim ÜST

316 Brentford  - Chealsea     Handikaplı MS2  1,50

FA CUP da Chealsea deplasmanda Brentford ile oynayacak. FA CUP da çok iyi bir grafiği olan Chealsea deplasman olmasına rağmen güçsüz rakibi karşısında Handikaplı galibiyete ulaşacağını düşünüorum. Bu maç için terciğim Handikaplı MS2

317 Elazığspor - Trabzonspor    MS2 1,75

Spor Toto Süper Ligde ligin form grafiği en değişken olan iki takımı karşılaşacak. Trabzonspor geçen hafta Karbüğe sahasında kaybetti. Elazığ Fenerbahçe ile berabere kaldı. Elazığ' da cezalı ve sakat oyuncular var. Bu maç ile birlikte Trabzonspor'un çıkışa geçeceğini düşünüyorum.

354 Stutgart - Bayern Münih   MS2  1,30

Almanya Bundes Liga da lider Bayern Stutgart a konuk olacak. Bu maçta Bayern'in formsuz Stutgart karşısında rahat bir galibiyet alacağını düşünüyorum.

358 Galatasaray - Beşiktaş    ÜST 1,40

Derbide çok farklı bir Beşiktaş bekliyorum. Beşiktaşın maça önde basacağını düşünüyorum. Ligin ilk yarısındaki gibi bol gollü bir maç bekliyorum Karşılıklı goller şeklinde geçmesini  beklidiğim bu maç için tercihim ÜST

365 Barcelona - Osasuna(2H)    Ms2 1,40

Barcelona sahasında Osasuna ile karşılaşacak. Osasunanın 2 handikapı olmasına rağmen bu maçı kazabacağını düşünüyorum.Osasunada sakat ve cezalı oyuncular var. Bu yüzden bu maç için tercihim MS1

0 yorum:

Yorum Gönder