28 Ocak 2013 Pazartesi

28 Ocak Pazatesi Futbol İddaa Yorumları

Adana İlk Yarıda


383 Eskişehirspor  Orduspor MS 1 1.65 

Yarınki Maçta Hasan Kabze ' nin Oynaması Zor...Ali, Monje, Barral cezalı, Selçuk ve Yiğit'de Sakat.Zaten berbat oynuyoruz bu aralar kendi takımım ama üzülerek söylüyorum eskişehir bizi yener şöyle birşey var en kötü günümüzde bile eskişehiri yendik şansımız tutuyor ama yarın imkansız gibi

387 Adanaspor   Ankaragücü İY 1 1.50


Koskoca çınar Ankarügcü'nün durumuna üzülüyorum ama kahrolsun bilgisiz yönetimler demekle yetiniyoruz.Adanaspor yarın kesinlikle kazanacaktır Süper Lig yolunda bu fırsatı kaçırcağını sanmıyorum ancak maç sonu 1 oranı çok düşük isteyen handikap 1 atar isteyen ilk yarı 1 atar benım tercihim ilk yarı 1 olacak.

395 Sevilla  Granada            KGVAR 1.65

Sevilla yeni teknik direktörüyle toparlandı kupa maçında zaragozayı 4 0 la geçti ve ligte galibiyet hasretine bu maçta son verecektir.Yüksek misli oynayanlar maç sonu 1'e 1.25 oranıyla girebilir ama benım kurallarımda 1.40 altı maç yok o yüzden bu karşılaşmaya ben ilk yarı 1 veya kgvar düşünüyorum.Aslında granada benı korkutuyor çok ters takım ama genelde içerde dışarda gol atabilen takım son 4 maçtır içerde dışarda ligte gol atmış bu maçtada atacağını düşünerek kgvar diyorum

391Exeter City  Torquay United       MS 1 1.80 

Aralarındaki son maç 12 gün önce 1 1 bitmiş.Evsahibi takım 4. sırada rakibi 18. sırada aralarında 11 puan fark var ben evsahibine verilen oranı fazla buluyorum bu benı korkutuyor açıkçası isteyen kgvar 1.50 verir isteyen maç sonu 1.80'den 1 oynar karar sizin

0 yorum:

Yorum Gönder