9 Haziran 2015 Salı

9 Haziran 2015 Salı Basketbol İddaa yorumları

704 Reggiana Emilia - Venezia


 ( +1.5 145.5)
Emilia sahasında son maçı sahasında 79-60 kazanarak seriyi 2-2’ye getirmişti; ama Venezia son maçta evinde kazanarak seride tekrar öne geçti ve finale bir adım uzaklıkta. Venezia genel olarak seride bir adım önde gibi dursa da Emilia kadrosuna bence daha iyi. Peric-Goss-Viggiano üçlüsünü son maçta 23 sayıda tutunca Venezia 60 sayıda kaldı. Emilia’nın hücum alternatifleri çok fazla ve buraları defalarca oynamış Kaukenas gibi bir isme sahipler. Özellikle dış şutları evlerinde daha bir güvenle sokuyorlar, bu da fark yaratan istatistik oluyor. Genç yıldızlarıyla sahalarında kazanmalarını ve seriyi son maçataşımalarını bekliyorum. Özellikle son maçtaki farklı mağlubiyetten sonra tepki vermelerini bekliyorum.

Banko : Ms1
İdeal : Alt

703Zielona Gora - Turow Zgorzelec

(h) + 4.5
Turow seride ilk iki maçı kazanınca 2-0 öne geçti ve sanki şampiyonluğa uzanacakmış izlenimi verdi. Gora arkasından sahasında iki maçı da kazanınca 2-2’ye gelen seride tekrar ortak oldu. Özellikle evlerindeki son maçta Turow’u 53 sayıda tutup bu seriyi kazanırlarsa savunmayla kazanacaklarını gösterdiler. Son olarak da Turow deplasmanında rakibi 69 sayıda tutarak kazanarak şampiyonluğa sadece bir adım gerideler. Skor düştükçe Gora’nın şansının daha çok arttığını gördük. Favori Turow’un deplasmanda kazanmaktan başka şansı yok. Son maçtan ders almalarını ve seriyi son maça taşımalarını bekliyorum.

Banko : Ms2

705 Valencia(h) - Real Madrid 

165.5
Seride durum 1-1 Valencia süpriz yaparak Real son maçta devirdi. Real Madird'de Lull 17 üçlük deniyerek takımını adeta yenilgiye götürdü. Bu maçta tempo çok yüksekti ve iki takımda çok rahat sayılar buldu. Tipik Real Madrid'in iç saha maçı. Fakat Real Madrid dış sahada daha çok savunmayı önemseyip tempoyu düşürüyor. Bu maçta temponun o kadar yüksek olmayacağını ve maçın 160 civarlarında biteceğini düşünüyorum.

Banko : Alt

0 yorum:

Yorum Gönder